Obchodní podmínky a ochrana údajů
Všeobecné obchodní podmínky
pro nákup zboží a digitálního obsahu
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") jsou sepsány v souladu s ustanoveními § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") a upravují práva a povinnosti při uzavírání smlouvy s prodávajícím / poskytovatelem zboží a digitálního obsahu:
Provozovatel (prodávající zboží, poskytovatelka digitálního obsahu):
Petra Sýsová
místem podnikání: Korunní 2569/108, 101 00, Praha 10 – Vinohrady
IČO: 08650969
podnikatelka zapsaná v živnostenském rejstříku
neplátce DPH
telefon: +420 733 331 504
e-mail: postmaster@zivotspanickouporuchou.cz
(dále jen "Poskytovatelka")
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vzájemná práv a povinnosti fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu nebo smlouvu o poskytování digitálního obsahu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo fyzické či právnické osoby v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen pro tyto subjekty označení: "zákazník") prostřednictvím webových stránek www.zivotspanickouporuchou.cz a dalších internetových služeb a projektů uvedené Poskytovatelky (společně dále jen "webové stránky").
2. Tyto všeobecné obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi Poskytovatelkou a zákazníkem, které doplňují uzavíranou smlouvu, a jsou pro tento smluvní vztah závazné.
3. Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo smlouvy kupní; princip jejich uzavření je popsán níže. Odchylná ujednání ve smlouvě o poskytování digitálního obsahu nebo kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Zákazník při smluvním vztahu s Poskytovatelkou souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
II. Objednávka a uzavření smlouvy
1. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu a/nebo uzavření kupní smlouvy) mezi Poskytovatelkou a jejími zákazníky vzniká potvrzením doručené objednávky, která je poskytovatelem zaslána zákazníkovi na jeho emailovou adresu, nesjednají-li smluvní strany jinak.
2. Uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje, a tedy zamýšlí využít produkty Poskytovatelky v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu jako na spotřebitele a jeho smluvní vztah s Poskytovatelkou bude posuzován jako smluvní vztah dvou podnikajících osob; pokud zákazník své IČO neuvedené, má se za to, že je v postavení spotřebitele a na vztah s Poskytovatelkou se uplatní ujednání z.č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
3. Webové stránky Poskytovatelky obsahují seznam a popis nabízeného digitálního obsahu a zboží (společně dále jen "produkty") včetně uvedení ceny jednotlivých produktů a případně zvláštních podmínek pro jejich využití.
4. Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu na webových stránkách a vyplní objednávkový formulář, svůj nákup stvrdí příslušným tlačítkem s vyjádřením souhlasu s nákupem a s upozorněním na povinnost platby. Poskytovatelka si vyhrazuje právo sjednat individuálně jiný způsob objednání (např. v rámci domluvy prostřednictvím elektronické komunikace), vždy však potvrdí zákazníkovu objednávku e-mailem či jinou zprávou prostřednictvím elektronické komunikace.
5. Objednávkový formulář na webových stránkách Poskytovatelky obsahuje zejména informace o objednávaném produktu a povinné údaje k vyplnění pro účely uzavření smlouvy a fakturace, jakož i případné další důležité informace k produktům a platbě.
6. Poskytovatelka bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky zákazníkovi potvrdí přijetí objednávky, obvykle e-mailem, na e-mailovou adresu zákazníka.
7. Poskytovatelka není povinna přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy Poskytovatelky, jí spřízněných osob či tyto obchodní podmínky, případně u osob, které jsou v konkurenčním postavení k Poskytovatelce či kde má Poskytovatelka oprávněné podezření, že by využití produktů Poskytovatelky mohlo vést k poškození jména či podnikání Poskytovatelky.
8. Poskytovatelka si vyhrazuje právo, že produkty, prezentované v rámci jí poskytovaných internetových služeb, nemusí být vždy dostupné (například časově omezená nabídka apod.), tato skutečnost bude na webových stránkách poskytovatelky uvedena.
III. Cena a platební podmínky
1. Zákazník získává přístup k produktům po zaplacení plné stanovené ceny, není-li v objednávkovém formuláři či u popisu produktu stanoveno jinak.
2. V rámci objednávkového formuláře je uvedena cena produktu a způsob a forma jejich úhrady. V případě hrazení ceny na základě faktury či proforma faktury se stanovuje lhůta splatnosti v délce trvání 10 dnů. Poskytovatelka je oprávněna lhůtu splatnosti měnit s tím, že zákazník tuto informaci obdrží nejpozději v potvrzení své objednávky.
3. Daňový doklad – fakturu Poskytovatelka zašle v elektronické podobě na e-mailovou adresu zákazníka.
4. V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny ani do 5 dnů po její splatnosti, jedná se o podstatné porušení smluvních povinností zákazníka a Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, s tím, že se smlouva se od počátku ruší.
5. Způsob platby si zákazník vybere či je stanoven při vyplňování objednávkového formuláře (Poskytovatelka umožňuje platbu převodem nebo platbu prostřednictvím platební karty prostřednictvím platební brány). Platba je úspěšně dokončena zobrazením potvrzující zprávy. V případě neúspěšné úhrady je zákazník informován zprávou zobrazenou na platební stránce.
6. Způsoby platby mohou být napojeny na platební bránu externího dodavatele, který poskytuje technologii bezpečného zpracovávání online plateb.
7. Poskytovatelka na svých stránkách uvede možnosti objednání a platby za produkty při objednávce ze zahraničí a platbě v EUR (Slovenská republika, případně další státy).
IV. Dodací podmínky pro produkty
1. Produkty
i) Materiály ke stažení či zhlédnutí (e-kniha)
V případě produktů, které se stahují z webového prostředí (zejména tedy e-kniha ve formátu pdf) zašle Poskytovatelka zákazníkům odkaz, na jehož základě jim bude umožněno si zakoupený produkt stáhnout. Podmínkou k zaslání takovýchto odkazů je plná úhrada ceny takovéhoto produktu či splnění jiných podmínek stanovených Poskytovatelkou (např. zadání osobních údajů do formuláře apod.). Poskytovatelka výslovně upozorňuje zákazníka, že po zakoupení tohoto typu produktu je možné soubor stáhnout s ohledem na ochranu práv Poskytovatelky toliko jednou.
ii) Zboží (tištěná kniha)
i) Přechod vlastnictví ke zboží přechází až po úplné úhradě kupní ceny, do té doby se sjednává výhrada přechodu vlastnictví a zboží do úplně úhrady kupní ceny zůstává vlastnictvím Poskytovatelky.
ii) Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit Poskytovatelce také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Zákazník je povinen také uhradit dopravu zboží. O výši ceny dopravy a případně dalších nákladů spojených s balením a dodáním zboží Poskytovatelka informuje prostřednictvím svých stránek či objednávkového formuláře.
iii) Poskytovatelka může umožnit volbu dopravy zboží, případně stanoví jediného dopravce zboží. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku zákazníka, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
iv) Je-li Poskytovatelka podle kupní smlouvy povinna dodat zboží na místo určené zákazníkem v objednávce, je zákazník povinen převzít zboží při dodání.
v) V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
vi) Při převzetí zboží od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít.
2. Společná ustanovení
i) Balíčky produktů
Poskytovatelka výslovně stanovuje, že v případě zakoupení "balíčku" či jinak sestaveného produktu se v případě nevyčerpání všech součástí z důvodů na straně zákazníka uhrazené prostředky za tyto součásti balíčku nevrací; cena je stanovená za balíček, nikoliv za jeho (vyčerpané) části. Poskytovatelka je rovněž oprávněna stanovit lhůtu či období, kdy je možné produkty zahrnuté v balíčku čerpat. Po zmeškání termínu či lhůty právo dočerpat produkty z balíčku či žádat náhradní plnění bez náhrady propadá.
ii) Formát digitálního obsahu
Digitální obsah dodávaný Poskytovatelkou je ve zcela standardních, běžně dostupných formátech (v případě materiálů ke stažení, tedy e-knihy, je to formát pdf). Poskytovatelka neodpovídá za to, že zákazníkovi nebude digitální obsah nedostupný z technických důvodů či z důvodů internetového připojení či obdobných okolností na straně zákazníka a není povinna mu z tohoto důvodu poskytovat jakoukoliv kompenzaci.
V. Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník je oprávněn od smlouvy uzavřené s Poskytovatelkou odstoupit, stanoví-li tak uzavřená smlouva, tyto obchodní podmínky nebo příslušná ustanovení občanského zákoníku. Obecně má zákazník v postavení spotřebitele u smluv uzavřených distančním způsobem dle § 1829 NOZ právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření smlouvy. Toto právo je u zákazníka v postavení podnikatele vyloučeno.
2. Upozornění na výjimku odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku u digitálního obsahu pro spotřebitele: není-li u konkrétní produktu typu digitální obsah stanoveno jinak, poskytovatelka informuje zákazníka prostřednictvím svých stránek a zákazník výslovně uděluje prostřednictvím možností na stránkách Poskytovatelky souhlas, že je mu digitální obsah zpřístupněn bezodkladně po zaplacení kupní ceny. V takovém případě pak zákazník ztrácí právo na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě od uzavření smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je u digitálního obsahu nabízených prostřednictvím stránek či dalších internetových služeb Poskytovatelky vyloučena možnost odstoupit v uvedené lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny.
3. Zákazník v postavení spotřebitele je oprávněn od smlouvy na poskytnutí digitálního obsahu uzavřené způsobem na dálku odstoupit v případě, nedodá-li Poskytovatelka digitální produkt bezodkladně po jeho zaplacení nebo v dodatečné lhůtě stanovené zákazníkem (pokud není výslovně v popisu produktu stanoveno pozdější datum dodání). Zákazník může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že poskytovatel digitální obsah neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Výslovně se však stanovuje, že toto ujednání se nepoužije v případě tzv. předprodejů a dalších případů, kdy je stanoveno pozdější datum dodání plnění.
4. Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je Poskytovatelka oprávněna jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.
5. Odstoupení zákazník může zaslat Poskytovatelce e-mailem na adresu uvedenou v záhlaví těchto obchodních podmínek nebo písemně na adresu jejího místa podnikání, které je uvedeno v těchto obchodních podmínkách v jejich úvodu, případně využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy či jiné dostupné kontakty Poskytovatelky. Odstoupení od smlouvy postačuje prokazatelně odeslat Poskytovatelce i poslední den 14denní lhůty od uzavření smlouvy. V případě řádně učiněného odstoupení od smlouvy Poskytovatelka vrátí přijaté peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od přijetí odstoupení.
6. Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů digitální obsah či zboží za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek či smlouvy zákazníkem, zejména z důvodů urážejícího a podobného jednání zákazníka apod. Odstoupení Poskytovatelky bude vždy zdůvodněno ze zákonem stanovených nebo v těchto podmínkách uvedených důvodů. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.
VI. Reklamační podmínky
1. Zákazník je oprávněn uplatnit svá práva vznikající z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li produkt vadu či jiný rozpor s jeho objednávkou. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ust. § 1914 – 1925 občanského zákoníku. U koupě zboží pak ustanoveními 2099 – 2125 občanského zákoníku a u digitálního obsahu pak ustanoveními § 2389a – 2389s občanského zákoníku a pro zákazníky v postavení spotřebitele pak také ustanoveními i § 2389g až 2389s občanského zákoníku a dále také ustanoveními zákona o ochraně spotřebitele.
2. Poskytovatelka odpovídá za to, že produkt při převzetí nevykazuje vady. Vadu je povinen zákazník uplatnit u Poskytovatelky emailem bezodkladně po jejím zjištění na e-mailovou adresu uvedenou v záhlaví těchto obchodních podmínek. Vadu lze zákazníkem v postavení podnikatele vytknout při převzetí plnění. Vadu lze zákazníkem v postavení spotřebitele vytknout v maximální zákonné objektivní reklamační lhůtě šesti měsíců od převzetí předmětu plnění. Vadu krytou zárukou lze vytknout nejpozději v reklamační lhůtě určené délkou záruční doby, a ta je u zboží stanovena v délce 24 měsíců od převzetí předmětu plnění.
3. Zákazník může požadovat odstranění vady, přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy. Volbu vyřešení reklamace provede zákazník. Zákazník však není oprávněn od smlouvy odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou.
4. Stanovuje se v souladu se zákonem, že přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou produktu bez vady a vadného produktu, který byl zákazníkovi poskytnut. Má-li být produkt poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně.
5. Peněžité částky, které má Poskytovatelka z důvodu vadného plnění vydat zákazníkovi, ať už z titulu poskytnutí přiměřené slevy či pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí poskytovatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy zákazník uplatnil u Poskytovatelky příslušné právo z vadného plnění.
6. Stanovuje se lhůta 30 dnů pro vyřešení nároků zákazníka z titulu odpovědnost za vady, s tím, že Poskytovatelka je povinna zákazníka do konce této lhůty vyrozumět o výsledku reklamačního řízení a v případě, není-li možné v této lhůtě nároky zákazníka vyřešit, je třeba mu o tom předem poskytnout informaci a ve lhůtě 30 dnů jej o průběhu reklamačního řízení informovat.
VII. Závěrečná ustanovení
1. Poskytovatelka poskytuje produkty v rozsahu a způsobem uvedených v jejich popisu na webových stránkách. Poskytovatelka neodpovídá za to, že po využití jí poskytované služby získá zákazník automaticky osobní či zdravotní prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky. Poskytovatelka výslovně upozorňuje zákazníka, že neposkytuje zdravotní služby nebo psychoterapeutické služby a upozorňuje zákazníka, že v případě zdravotních problémů (a to i poruch duševního zdraví) je nezbytné, aby vyhledal lékaře s odbornou specializací či jiného odborníka ve zdravotnictví. Využití služeb Poskytovatelky a aplikace získaných zkušeností je zcela na odpovědnosti a posouzení vhodnosti využití na straně zákazníka. Poskytovatelka výslovně upozorňuje, že informace na jejích webových stránkách a v rámci mají pouze informační charakter a nejsou nijak určeny k diagnostice, prevenci či léčení nemocí vč. psychiatrických onemocnění. Všechny zveřejněné zkušenosti klientů a hodnocení nepředstavují garanci, záruku nebo předpoklad pro stejný výsledek konzultace, jsou to pouze jejich individuální zkušenosti.
2. Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k službám a produktům, webům a jejich obsahům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li výslovně uvedeno jinak. Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatelky či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby, články, online záznamy, audiovizuálními díly a další. Porušení tohoto ustanovení je důvodem k odstoupení od smlouvy se zákazníkem.
3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů (ADR) ze smlouvy je příslušná: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR se sídlem v Praze, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelkou a zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.
4. Jakékoli hodnocení produktů nebo poskytovatele (recenze), které je uvedeno na webových stránkách, pochází od osoby, které byl digitální obsah skutečně zpřístupněn nebo která využila službu.
5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelkou a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek.
6. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu Poskytovatelky.
7. Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatelka měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu Poskytovatelky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
8. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 01.03.2025.
Petra Sýsová
Zásady ochrany osobních údajů e-shopu www.zivotspanickouporuchou.cz
I. Úvod
V těchto Zásadách ochrany osobních údajů popisujeme, jakým způsobem zpracováváme osobní údaje zákazníků našeho e-shopu [Název e-shopu].
II. Osobní údaje, které shromažďujeme
Shromažďujeme následující osobní údaje:
- Jméno a příjmení
- Adresa
- E-mailová adresa
- Telefonní číslo
- Platební údaje (netechnicky)
III. Účel zpracování osobních údajů
Vaše osobní údaje zpracováváme za následujícími účely:
- Plnění objednávky a dodání zboží
- Komunikace se zákazníky
- Zlepšení našich služeb
- Marketingové účely (pokud udělíte souhlas)
**IV. Právní základ pro zpracování**
Osobní údaje zpracováváme na základě:
- Plnění smlouvy
- Právních povinností
- Oprávněného zájmu
- Souhlasu (pokud je to nutné)
V. Doba uchovávání osobních údajů
Osobní údaje budou uchovávány po dobu, která je nezbytná k naplnění účelů zpracování, maximálně však po dobu 5let od poslední aktivity zákazníka.
VI. Předávání osobních údajů třetím stranám
Osobní údaje budou předány pouze poskytovatelům služeb potřebným pro splnění objednávek a na základě platných právních předpisů.
VII. Práva uživatelů
Uživatelé mají právo na:
- Přístup k osobním údajům
- Opravu osobních údajů
- Výmaz osobních údajů
- Omezení zpracování
- Přenositelnost údajů
- Vznesení námitky proti zpracování
VIII. Zabezpečení osobních údajů
Zavazujeme se k tomu, že přijmeme vhodná technická a organizační opatření k zajištění bezpečnosti vašich osobních údajů.
IX. Kontakty
Pokud máte jakékoli dotazy ohledně zpracování vašich osobních údajů, obraťte se na nás na e-mail: postmaster@zivotspanickouporuchou.cz.
Reklamační řád e-shopu www.zivotspanickouporuchou.cz
Úvod
Tento reklamační řád upravuje podmínky a postupy reklamace zboží zakoupeného v e-shopu www.zivotspanickouporuchou.cz. Uplatnění reklamačního práva se řídí platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
1. Rozsah reklamačního řádu
Reklamační řád se vztahuje na všechny produkty prodávané v e-shopu, a to jak tištěné knihy, tak e-knihy.
2. Práva spotřebitele a reklamace
2.1. Zákazník má právo reklamovat zboží v případě, že:
- Zboží má fyzické vady (např. poškození obalu, vadný tisk u tištěné knihy)
- Zboží neodpovídá objednanému
- U e-knihy dochází k technickým problémům, které brání jejímu správnému používání.
3. Uplatnění reklamace
3.1. Reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po zjištění vady. Zákazník by měl o reklamaci informovat e-shop prostřednictvím e-mailu postmaster@zivotspanickouporuchou.cz nebo kontaktního formuláře na webových stránkách.
3.2. K reklamaci je potřeba přiložit následující informace:
- Číslo objednávky
- Popis vady
- Případně fotografie vady (u tištěných knih)
3.3. U e-knihy je nutné potvrdit, že reklamace vznikla v důsledku chyby na straně poskytovaného souboru (např. nekompatibilita formátu).
4. Vyřízení reklamačního řízení
4.1. E-shop se zavazuje vyřídit reklamaci v souladu s platnými právními předpisy a informovat zákazníka o výsledku reklamace do 30 dní ode dne jejího uplatnění.
4.2. Při uznání reklamace má zákazník nárok na:
- Opravu zboží
- Výměnu zboží
- Snížení ceny
- Vrácení peněz
5. Výjimky z reklamačního řízení
5.1. Reklamace se nevztahuje na vady, které vznikly:
- Nevhodným používáním nebo manipulací se zbožím
- Působením vnějších vlivů (např. poškození zboží vodou, ohněm apod.)
- Na základě běžného opotřebení.
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Osobní údaje zákazníků získané v rámci procesu reklamace budou zpracovány v souladu s platnými předpisy o ochraně osobních údajů.
7. Závěrečná ustanovení
7.1. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem vyhlášení na webových stránkách e-shopu www.zivotspanickouporuchou.cz a může být měněn v souladu s platnými právními předpisy.